Wat als er iets misgaat?

Er kan binnen het verlenen van zorg soms iets misgaan. Mocht er bij u iets gebeurd zijn waarmee u het niet eens bent dan kunt u uw klacht melden via d.feldman@seichosuru.nl. De klacht zal dan in behandeling genomen worden in de veronderstelling dat wij er gezamenlijk uit kunnen komen. De cliëntvertrouwenspersoon van Seicho Suru, Mevrouw J. Mayer zal contact met u opnemen om te kijken wat er voor nodig is om het probleem te kunnen oplossen. Hoe kunnen we gezamenlijk verder in uw persoonlijke traject?  Samenwerking op 1.

Mochten de tips en de informatie die u van de cliëntvertrouwenspersoon heeft ontvangen niet toereikend zijn, dan kunt u zich als tweede optie wenden tot de preventie en klachtenopvang www.erisietsmisgegaan.nl op deze site kunt u uw klacht digitaal indienen.

Kanttekening: Het is niet mogelijk om een klacht in te dienen als u hetzelfde probleem al via andere kanalen ten beslissing heeft voorgelegd. Denk hierbij aan de nationale ombudsman, de gemeente of middels juridische stappen.

 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn